یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

یسنا عشق مامان

اتفاقات جدید دخملیم...

1393/6/10 2:54
نویسنده : مامان یسنا
519 بازدید
اشتراک گذاری

    ☆きゃわ★ のデコメ絵文字سلام عشق مامانまるまる のデコメ絵文字

دخترم:ماشالا دیگه شدیدا شلوغ شدی.همه رو میشناسی.هم خانواده پدری و هم

خانواده من رو...صبح تا شب با خودت حرف میزنی.جیغ میزنی در حد لالیگا.و دلبـری

میکنی اونم چه دلبری...عاشق بابا امیر هستی.وقتی میگم بابا کو به در خونه نگـاه

میکنی و میگی بابا بابا.میگم ساعت کو به دیواری که ساعت داره نگاه میکنی.میگم

لوستر کو به لوستر نگا میکنی و همراه نگاه کردن ذوق میکنی داد میزنی و دست و

پا میزنی.میگم اب به جا ابیه یخچال نگا میکنی و کلی چیزایه دیگه که حضور ذهــن

ندارم.الهی من فداتی دخملم بشم...                                                     

یه خبر فوق العاده:                                                                             

فندقم تو تاریخ 93/6/7 تونستی برای اولین بار چار دست و پا راه بری.هووووورررررررا

اولا خودتو رو زمین میکشیدی ولی از اون روز شما داری چهار دست و پا راه میری.

وااااااای نانازم نمیدوونی چقد داشتم ذوق میکردم.نا گفته نماند اشکم هم دراومد.

ولـی از اون روز یه جا بند نمیشی و منه بیچاره و بابایی همش تو خونه دنبال شما

هستیم.یه لحظه غافل میشیم.میایم میبینیم رفتی تو اتاقت یا زیر میزی.  

عسلم 5 روز دیگه میری تو ☆数字★ のデコメ絵文字 ماهگیت.و تو کمکم داری بزرگ میشی و من محو

تماشای تو.میدونم یه روز دلم واسه این روزات خیلی تنگ میشه.کاش بتونم بیش

ترقدر این روزاتو بدونم.قدر این لحظه هارو.فقط بدون من و بابایی عاشقت هستیم

این یه عشق معمولی نیست.نمیشه بیانش کرد.این یه عشق خیلی متفاوته یه

عشق با یه طعمه دیگه...خدای مهربون انشاالله طعم این عشقو برا تموم مامان

وباباهای منتظر بچشونه...                                                                         

و اما 5 روزه دیگه که تولد ☆数字★ のデコメ絵文字 ماهگیه دخملیه.تولد من و بابا امیر هم هست و هم

چنین سالگرد ازدواجمون.به به چه جشن تو جشنیه...4 تا مناسبت تو یه روز...

من و بابایی 15 شهریور تولدمونه و سالگرد ازدواجمون...

و ☆数字★ のデコメ絵文字 ماهگیه ثمره عشقمون...

بعد تولد هم میام عکسای ☆数字★ のデコメ絵文字 ماهگیتو بذارم و هم فیلم چهار دست و پا رفتنتـو

الان عکسای این چند روزو میذارم...

 

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字عزیزم عکسا به خاطر اینکه با موبایل گرفتیم یکم کیفیتش پایینه...゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字الهی دورت بگردم به چی داری فکر میکنی؟゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字دعوا داری مامانی؟؟؟゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字 عسلک بغل بابا جونیش...゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字یسنا در حال خوردن هندزفری بابایی.゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

   

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان افسانه
15 شهریور 93 18:07
مبارکه عزیزم به سلامتی نانازززززززززززززززززززززز پیشاپیش هر 4 تا مناسبتتون هم مبارک باشههههههههههه همیشه خوشبخت باشید
مامان روژینا
18 شهریور 93 9:09
چقد تو نفسی خاله جونم