یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

یسنا عشق مامان

10 ماهه شدنت مبارک عزیزم...

1393/8/17 2:49
نویسنده : مامان یسنا
384 بازدید
اشتراک گذاری

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هاخیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدمی تورنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هازندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستادهرنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هاخدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدمرنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هاآورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همهرنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هاتو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توامرنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

رنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه هاتو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدمرنگ Pkstles پروانه ها پروانه ها پروانه ها

عشقه من ماهه شدنت مبارک...

Разноцветные сердечки

 

کارهای جدید دخملم:

1:دخملی بای بای میکنهバイバイ のデコメ絵文字

2:یسنا خانم تا از یه جایی میگیره زود دستاشو ول میکنه و 40 ثانیه وامیسته

3:یسنا خانم بلد شده بوس کنه

آفرین به گل دخملم...

Разноцветные сердечки

 

Разноцветные сердечки

میشه به موهات دس بزنم؟؟؟

Разноцветные сердечки

اخخخخخخخخخخ جون...

Разноцветные сердечки

مسواکی که بابا امیر برا دخملی خریده...

Разноцветные сердечки

دست عزیز جون درد نکنه...چه خوشگلن ایناااا

Разноцветные сердечки 

Разноцветные сердечки

Разноцветные сердечки

پسندها (2)

نظرات (0)