یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

یسنا عشق مامان

شیرینیه زندگیمون...

1393/8/17 2:52
نویسنده : مامان یسنا
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم و سلام دخمل ملوسم:

دخملکم.جدیدا خیلی شلوغ شدی.و اصلا یک جا بند نمیشی

منه بیچاره فقط دنبال شمام تا خدایی نکرده اتفاقی برات نیافته

الهی فدات بشم مامانی.عزیزم دیروز خودت به تنهایی تونستی

3 قدم برداری و بعد اون حرکتت شدیدا ذوق کردی و دوست داشتی

دوباره تکرارش کنی.من و بابایی هم که داشتیم ذوق مرگ میشدیم.

خیلی خوشحال شدیم.دخملکم اینجا هوا خیلی سرد شده و ما

بخاریمونو روشن کردیم.و شما روز اول همش میخاستی بهش دست

بزنی.منم یه بار بغلت کردم و بردمت جلو بخاری و گذاشتم دستتو

بزنی تا دستتو زدی منم گفتم جییییییز و تو هم گرماشو حس کردی

از اون روز تا بخاریرو میبینی یا یکی میاد خونمون با دستت بخاریرو

نشون میدی و میگی جیییییز.الهی من فدای اون زبونت بشم عروسک.

راستی عشقم عروسک گفتم یادم افتاد.امروز دیگه اخر عروسک شدی

اخه یه بلایی سرت اوردم.مامانی فقط بخاطر خودت کردم.

عزیزم از اون جهت که موهای شما خیلی کم پشت و نازک بودن امروز

در یک عملیات انتحاری با مادر جون موهاتو زدیم.وااااای خیلی زشت

شدی مامانی.اول نمیخواستم عکستو بذارم بعدش گفتم یادگاریه

 وگذاشتم...دوستت دارم مامانی.زیاد حرف نزنم بریم سراغ عکسااااا.

 

 

لطفا بگید ماشاالله...

یسنا خانم قبل و بعد از اصلاح مو...

 

 

بفرمایید ادامه مطلب

اینجا هم خواستم یه چندتا از مطبخ مهدیه بانو بذارم...خخخخ

نخندید.اصلانم خودمو تحویل نمیگیرم.خخخخ

به خاطر کیفیت بد عکسا ببخشید با گوشی گرفتم.

خورشت کرفس بنده

 

قرمه سبزی با مرغ

کاستل با زله بستنی

زله خورده شیشه

زله رولیم در خانه مادر شوهر جان

کاپ کیک کاکائوی فنجانیم

کاپ کیک ساده با سیب

پسندها (6)

نظرات (0)