یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

یسنا عشق مامان

عسل مامان و مهمونیه ما...

1393/6/3 21:46
نویسنده : مامان یسنا
571 بازدید
اشتراک گذاری

            سلام نفسه مامان

دخمل نازم.بخاطر تنبلیم و تاخیرم منو ببخش.البته یکم مقصرش خودتی که

اصلا نمیذاری پای نت بشینم.یکی هم اینکه این چند روز اصلا حس و حال

نوشتن نداشتم.دوست داشتم بیام وعکسای جدیدتوبذارم ولی تا مینشتم

پای نت حوصلم نمیکشید.به هر حال بگذریم.                                      

ولی امروز اومدم تا وب قشنگه دختره قشنگمو ب آپم...عزیزم نمیدونم چرا

ولی انگار شما قصد دندون دراوردن نداری.ولی همه میگن که خوبه دیر در

بیاره.میگن از اونطرف دیردندوناشو میریزه.ولی من کلی واسه درست کردن

اش دندونیت ذوق میکردم.که همچنان در دلم ارزوشو میکنم.ولی ازیه طرف

هم خوبه.اخه تو گرما سختت میشد.پس بهتره هوا یکم خنک بشه بعدش

مرواریدهای خوشگلت جوونه بزنن.☆森girl★ のデコメ絵文字                                                      

نانازم اونروز دایی هادی برات یه لباس خوشگل خریده.که تنــت کردم و ازت

عکس انداختم.خیلی بهت می اومد.دستت دایی جون و زندایی و صدرا بالا

درد نکنه.زحمت کشیدن..                                                                    

عروسکم ماشالا خیلی شیرین شدی.وقتی میریم بیرون همرو جذب خودت

میکنی.همه لپتو اروم میکشن و میگن مامانش براش اسپند دود کن.تو هم

 انقد مهربونی که به همه میخندی.ولی وقتی زیادباهات حرف میزنن خجالت

میکشی و سرتو میذاری رو شونم.الهی من فدای خجالت کشیدنت بشـــم

فندقــــــــــــــم.                                                                                  

راستـی عزیزم هفته پیش جمعه مهمونی داشتیم.دوست بابایی که تــازه 

ازدواج کرده بودن رو دعوت کردیم.مامانی هم کلی از هنرهاشو به اجــــــرا

گذاشت.خخخخخ.عکساشو برات میــــذارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی چه

مامانه هنرمندی داشتی...خخخخخ.                                             

بووووووووووس واسه نفسم

و عکسای فندقــــــــــــــی

☆森girl★ のデコメ絵文字لباسی که دایی جون برات خریده☆森girl★ のデコメ絵文字

                          

                                 

☆森girl☆ のデコメ絵文字اینم وقتی با اقا جونینا رفته بودیم مسافرت انداختم.ماشالا چه تپل بودی 

ولی الان لاغر شدی عزیزم.هر کی میبینتت میگه لاغر شدی...☆森girl☆ のデコメ絵文字

              

゜*森girl*゜ のデコメ絵文字اینم برنج به شکل کلاه و خورشت مرغ و دلمه برگ مو و کوکو و زله رمانتیک

ولی به خاصر عجله کردنم و دست تنها بودنم شکل برنج یکم نامرتب شده.゜*森girl*゜ のデコメ絵文字

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان افسانه
4 شهریور 93 0:37
لباسای نازت خیلی بهت میاد گل ناز و عسل ماه شدی دست دایی و زندایی مهربونت درد نکنهههههههههه خوشگلممممممممممممم افرین به مامان هنرمند و با سلقیهههههههههه معلومه که دوست خودم هستی واقعا عالی بوووووووووووووووووووووووود ممنوووووووووووون
مامان یسنا
پاسخ
فدات بشم افسانه جونم....
مامان هانا و آریا
6 شهریور 93 4:19
ماشالله یسنا جون دخمل ناز روزت مبارک
مامان یسنا
پاسخ
میسی خاله جونم...
مامان نیلوفر
7 شهریور 93 11:04
عزیزم روزت مبارک
مامان یسنا
پاسخ
ممنون خاله مهربون.