یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

7 ماهگیه عسلک..

1393/5/7 4:20
نویسنده : مامان یسنا
261 بازدید
اشتراک گذاری

=?utf-8?B?44OP44O844OI?= のデコメ絵文字ســـلام عســلکــ مــن ماهگیت مبــــارک نانازیـــــ :

دلکم:وقتی در چشمانت خیره میشوم.معنای عشق به فرزندرا

بهتر درک میکنم.به گذشته فکر میکنم زمانی که تو هنوز نبودی

به خودم میگویم وقتی پاره تنم نبود من و همسری چگونه بدون

او وقت میگذراندیم؟حالا که هستی نمیتوانیم حتی به نبودنتــــ

فکر کنیم.عاشقانه در اغوشم میگیرمت و تو صورت معصـومت را

به صورتم میچسبانی بدون هیچ صدایی.و من برایت لا لا یـــــی

میخوانم.و تو ارام به من گوش میدهی.چه کیفی دارد وقتی تــو

در اغوش من هستی.はーと のデコメ絵文字حس غریبی ستはーと のデコメ絵文字

بار الهی طعم شیرین فرزند را به تمام مادران منتظر بچشان.

فرشته کوچولوی من و بابا امیر

 

 

عسلکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

برید کنار دخملی اعصاب نداره

 

 

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودکی به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ...

پسندها (2)

نظرات (1)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
8 مرداد 93 0:39
خییییلی ناز وتپلی ماشاللههههههه ب ما هم سر بزن خانووووووووومی بدو بیا منو یاسی منتظرتیم
مامان یسنا
پاسخ
سلام گلم.ممنون. الان میــــــام.