یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

اولیــــن روزی کـــه دخترم غذا خورد

1393/5/7 4:16
نویسنده : مامان یسنا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مــــــــــــــــن:

عزیز دلم امروز من و مادر جون برات فرنی درست کردیم و شما با میل زیاد نوش جان کردی.

اولش یکم دهنتو مزه مزه کردی وقتی دیدی نه طعمش خوبه شروع به خوردن کردی.و وقتی

یکم قاشقو دیر میاوردم داد میزدی و دوباره میخواستی.الهــــــــی من فدای شیرینیات بشم.

نـــــــــــــــوش جـــــــــــــونــت

راستی عسلم من و بابایی تو امتحاناتمون با نمره های عالی قبول شدیم.با اینکه تــو خیلی

شیطونی و اذیت میکردی ولی خداروشکر این ترم رو هم تموم کردیم.

حالا بریم سراغ عکـــــسا...

یسنا گرسنه

یسنا در حال مزه کردن

به به چه خوش مزس

یسنای سیر شده

نـــــوش جونـــــــــت مامانیـــــ

                                                     من همیشه

                                          از میان هزاران واژه برای تو

دوستت دارم را انتخاب می کنم....

                                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا مامان آنیسا
11 مرداد 93 17:54
ای جونم عشقم چقدر عروسکه این فرشته هزار ماشالله
مامان یسنا
پاسخ
ممنون گلم.لطف داری.ما شمارو لینک کردیم خاله مهربون.اگه قابل دونستید شما هم مارو لینک کنید...