یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

دخترم رفته عروسی...

1393/5/7 4:15
نویسنده : مامان یسنا
171 بازدید
اشتراک گذاری

دخملیه من امروز برای اولین بار رفت عروسی.

مامانی وقتی میریم جایی.وقتی ادمای زیادی میبینی شدیدا تعجب میکنی..و به همه نیگا میکنی.

امروز هم تا رسیدیم عروسی خوابت برد.ولی بعدش بیدار شدی و بغل من به همه نیگا میکردی.وبا بچه

های کوچولو بازی میکردی و به زبون خودت بهشون حرف میگفتی.قربون اون زبونت بشم مــــــــــــــــــن.

عسلم باورکن اصلا وقت ندارم زودبه زود اپ بشم.بشور و بساب و بپز و نگه داریه تو اصلا برام وقت نیس

که بیام وبت.         

فقط میام زود کامنتامو نگاه میکنم.واسه دوستان کامنت میذارمو میرم...الانم اومدم این چندتا عکسو

بذارمو برم.....راستی مامانی فردا میخوام بهت کمکی بدم.خدایا توکل به تو....

عزیزم سعی میکنم زود بیام و عکسای دیگه هم بذارم.بــــــــــوس

یسنا گلی خوابیده

 

یسنا گلی در حال نیگا به عروس و داماد

یسنا گلی در حال خوردن پستونک بر عکس

یسنا گلی در حال بازیگوشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)