یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

6 ماهگیـــــه عســــــلکمون...

1393/5/7 4:14
نویسنده : مامان یسنا
187 بازدید
اشتراک گذاری


ماهگـــیت مبارک عســـلک مامان و بابا

 

سلام نانازیه من.تولد 6ماهگیت مبارک دخملیه من.امیدوارم هرچه زودتر بزرگو بزرگتربشی مامانی.

عزیزم خیلی دوست دارم بهت غذا و کمکی بدم.فقط میترسم معده کوچولوت قبول نکنه.و

خدایی نکرده مریض بشی.نی نیه من جدیدا یاد گرفتی با کمک ما رو به شکم بیوفتی.ولی اونروزکه

با بابایی بازی میکردی با تلاش خودت تونستی دمر بشی.ومن و بابای خیلی خوشحال شدیم.و دو

تایی حسابی به قوی بودن دخملمون کیف کردیم.ولی ازاونروز وقتی تلاش میکنی برگردی اون موقع

ی که نمیتونی اعصابت خراب میشه شروع میکنی به گریه کردن.عزیزم کم کم هواداره گرم

میشه منم به ارزوم میرسم.اخ ازاین به بعدمیتونم بهت تاب شلوارک بپوشونم.پیرهن بپوشونم

خسته شدم از اون لباسای گرم و زمستونی.هرچقدم مواظبت بودم ولی تو سرما میخوردی.

ولی از یه  چیز میترسم. از دندون دراوردنت تو این هوای گرم تابستونی...ایشالا خدا کمکمون میکنه.

تا نی نیه من مرواریدای نازش به راحتی در بیان و عسلکم زیاد درد نکشه.انشاالله.........

دوستــــــت داریــــــم خوشگلــــــمون......

 

                                                                       فرزندم"نوردیدگانم...

 

بیـــاموز ....که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن نگاه را وسعت داد.

 

بیـــاموز...که میتوانی تنها با بخشیدن به دیگران به آرامش روحی برسی

 

بیـــاموز...که نفرت ، آیینه دل را سیاه می کند همانطور که محبت به آن جلا می بخشد.

پرنـــــسـس بی مویـــه مــــــن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)