یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

عکسهایـــــــــــــــــــــ جدیـــد دخمــــــــــل مــــــــن...

1393/5/7 4:13
نویسنده : مامان یسنا
173 بازدید
اشتراک گذاری


 

خدایا....
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد...
تقصیری ندارد...
قاصر است،
کم می آورد در برابر بزرگی ات.
لکنت میگیرند واژه هایم در برابرت؛
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست...

 

سن یاریمین قاصیدیسن ایلن سنه چای دمیشم
خیالینی گندریبدیر بس کی من آخ وای دمیشم
آخ گجه لر یاتمامیشام من سنه لای لای دمیشم
سن یاتالی من گوزومه اولدوزلاری سای دمیشم
هر کس سنه اولدوز دییه اوزوم سنه آی دمیشم
سنن سورا حیاته من شیرین دسه زای دمیشم
هر گوزلدن بیر گول آلیب سن گوزله پاي دمیشم
سنین گون تک باتماغیوی آی باتانا تای دمیشم
ایندی یایا قیش دییرم سابیق قیشا یای دمیشم
گه تویووی یاده سالیب من دلی نای نای دمیشم
سونرا گینه یاسه باتیب آغلاری های های دمیشم
عمره سورن من گارا گون آخ دمیشم وای دمیشم

 

میــگویند عشق خــدا

 

به همــه یکسان اســت

 

ولــی من میــگویم

 

مـــرا بیشـتر از همـه دوســـت دارد

 

"وگـــر نه به همـــه یکــی مثل تو میــــداد"

 

 

 


 

تـــو...

 

ماه رادوســت داری

 

اما مــن!!

 

مــاه هاست که تــو را...

 

یسنـــا عسل در حال تعجب کـــــردن

یسنا خانــــــم گل مادر جونو برداشــــته

الهــــــــــــی فدای اون خنده هـــــــــات بشم

وایــــــــــ پلنگ پسر عمه رو برداشتیـــــــــــــ

الان پسر عمه میــــــــاد وایــــــــــــــ

فدات بشم که انقد معصومی مامانی

 

آرام درگوشــــش میگویـــم  می دانیـــــــ چرا خـــدا تـــو رو به مـــــــن داد ؟

 

برایــــ این که روزیــــ هـــــــزار بار ازاو تشــــکر کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)