یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

اولین قدم دخمـــ❤ــل نازمون

1393/5/7 4:22
نویسنده : مامان یسنا
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

ハート のデコメ絵文字سلام عروســــک من:

دخمل گلم.ماشالا خیلی شیرین شدی.تازگیا به زبون خودت حرف میزنی.

راحت میتونی بشینی.وقتی بهت میگیم دست بده دستتو میاری جلـــــو

تا باهات دست بدیم.وقتی میگیم ناز کن صورتمونو ناز میکنی البته یه کم

هم شبیه به چنگ زدن میشه چون نمیتونی سرعت دستتو کنترل کنـی.

الهـــی دورت بگردم من.که خیلی شیطون بلا شدی.و جدید ترین کارت و

مهمترین کار زندگیت یعنــی اولین قدمی که خودت رفتی.البته با روروکـ.

عزیز دلم انشالا از این به بعد بهترین قدمای زندگیتو برداری.قدم برایـــــــ

خوشبختیت برای ارزوهات.خدا انشالا تو همه مراحل زندگیت همـــراه و

یاورت باشه.                                                                           

ハート のデコメ絵文字 عاشقانه دوســラブラブ のデコメ絵文字ــتت داریم گـえんぴつ のデコメ絵文字ــل زندگیه من و امیر ハート のデコメ絵文字

 

اینم عکسای نـــی نیه مــــا

 

かわいい。 のデコメ絵文字یسنا خانوم سوار بر روروکかわいい。 のデコメ絵文字

red hearts

red hearts

かわいい。 のデコメ絵文字جوجو میخواد بره گردشかわいい。 のデコメ絵文字

red hearts

かわいい。 のデコメ絵文字عزیز دوردونه کلاه بابایی رو برداشتهかわいい。 のデコメ絵文字

 red hearts

red hearts

かわいい。 のデコメ絵文字نی نی میخواد بره خونه عزیز جونــــشかわいい。 のデコメ絵文字

 red hearts

red hearts

پسندها (5)

نظرات (0)