یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

دلنوشته های من

1393/5/7 4:07
نویسنده : مامان یسنا
165 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر توهم شده

همیشه آبی میمانم

به خاطر توهم شده درتمام روزهای بعداز این مهربان تر خواهم شد

دلم تو را زودتر ازاینها میخواهد

زودتر روی دستانم تکانت دهم بخابی

زودتر برایت با زبان کودکانه قصه بگویم

تابهار تو شاید چیزی نمانده باشد

دعا میکنم برف هازودتر آب شوند

درختها زودتر شکوفه دهند

میخاهم به خورشید بفهمانم

تو پر نورتری...تو زیباتری...

به دنیا بفهمانم توبرای من

ازهر چیز دیگر مهمتری...!!!

نازنین دخترم...

همین که تو را دارم ، بهترین هدیه ی دنیا را دارم ،

دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشانترین ستاره نیستم ،

در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم.

تو کهشکانی هستی از پرنورترین ستاره ها......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)