یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

اولین مسافرت یسنا کوچولوی ما

1393/5/7 4:06
نویسنده : مامان یسنا
393 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مسافرت دخمل من:

عسلکم امروز با اقا جون اینا و عمه جون رفیم گردش و مسافرت و تو ماشالا خیلی باهام همکاری کردی.

صبح ساعت 8 از خونمون راه افتادیم و به طرف مهاباد حرکت کردیم و شما تو ماشین لالا

کردی وچون هوا نیمه بارونی وخوب بود تو دره شهدا نگه داشتیم واسه هوا خوری وعکس گیری شماهم چون ماشین واستاد ازخواب نازت بیدارشدی.اونجا کلی عکس گرفیم وبعدش حرکت کردیم.

 

دخمل ناز من:

یکم که راه طولانی شد شما حوصلت سررفت و شروع به گریه کردی ولی الحمدلله به کمک عزیزو عمه ارومت  کردیم. که بالاخره رسیدیم مهاباد.اونجا ناهار خوردیم  و تو چادر عزیزینا استراحت کردیم.   

شما هم همچنان تو خواب شیرینت بودی.ولی وقتی رفتیم   پاشاز بیدار شدی و توکالسگت که عموجونت اونو هدایت میکرد بازی کردی وبعدش خسته شدی و بغل بابایی خوابت برد.ماهم برا دخترنازمون کلی خرید کردیم و بعدش برگشتیم...

اینم چندتا از اون عکسایی که ازت گرفتم ناز گگگلللمممم

جوجو کوچولو بغل بابایی

 

یسنا کوچولو تو بغل اقا جونش

 

 

اینم عمو امیر جوجوی ما

 

 نفس مامان معصومانه لالا کرده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)