یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

بدون شرح...

1393/5/23 3:51
نویسنده : مامان یسنا
210 بازدید
اشتراک گذاری

☆森girl★ のデコメ絵文字سلام دخملکم☆森girl☆ のデコメ絵文字

゜*森girl*゜ のデコメ絵文字کوچولوی شیرین من.عاشقانه دوستت دارم.゜*森girl*゜ のデコメ絵文字

عزیزم روز چهارشنبه با خونواده بابا امیر رفتیم تبریز.خوب بود به همه 

خوش گذشت.تو هم دخمل خوبی بودی و مامانی رو اذیت نکردیــــــ

فقـط عزیزم نتونستن اصلا ازت عکس بندازم.معذرت میخوام مامانیــــ

دست عمو جونت هم درد نکنه که خیلی زحمت کشید و آغوشیتــــ

رو تنش کرده بود و تو رو تو آغوشیت میگردوند.دستت درد نکنه عمو

جون...زحمت کشیدی.☆森girl★ のデコメ絵文字   ☆森girl☆ のデコメ絵文字

=?utf-8?B?44OP44O844OI?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OP44O844OI?= のデコメ絵文字

☆森girl☆ のデコメ絵文字همه میگن عشق یعنی دوست داشتن...

ولی من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن...☆森girl☆ のデコメ絵文字

☆森girl☆ のデコメ絵文字عکسای دخمل من☆森girl☆ のデコメ絵文字

=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字 عزیز دله مامانی=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 

=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字اوا عسلک چرا رفتی اون بالا=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字فدای چشمای نازت بشم من=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 =?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字ای شیطون زیر میز چلا رفتی ملوسم؟=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 

=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字عشقم فقط این 2 تا عکسو تو مسافرت تونستم بگیرم ازت=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 

=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字و اینم نمایی از خونواده 3 نفره مـــــــــــــــــــــــــا=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 

من و بابایی عاشقانه دوستت داریم گــــل زندگیمون

پسندها (5)

نظرات (5)

maman
23 مرداد 93 13:17
یسنا گلی رو لینک کردم دوستم
مامان یسنا
پاسخ
ما هم شمارو با افتخار لینک کردیم دوست جونی...
مامان افسانه
24 مرداد 93 1:08
سلام عزیز دلم سفز بی خطر همیشه در سفر و شادی باشی گلم چه عکسای ماهی شده خیلی نازه بووووووووووووووس چطوری بهش گل سر میزنی دنیا که یکم مو داره گیره نمیگیره روم به دیوار یسنا که دیگه هیچی نفس خانم دیگه خدایی خیلی نازیییییییییییییییییییییییی
مامان یسنا
پاسخ
سلام گلم.ممنون خاله مهربون. خخخخخخخخخخخخخ.عزیزم به اینا میگن گل سر چسبی.البته زیاد چسبونکی نیستن من خودم با ابتکاراتم.چسب دو طرفه خریدم میزنم به گل سر میچسبونم با سرش.اصلا هم دردش نمیاد...میبینی خواهر کچلیه بچم چه فکرای پلیدی میاره ذهنم.خخخخ
مامان افسانه
24 مرداد 93 1:57
الهی من فدای اون خرمن موهای فرضی دخملامون بشممممممم همه دخملا نفسن بخداااااااااااااااااااااااااا
مامان یسنا
پاسخ
ممنون عزیزم...
مامان نیلوفر
25 مرداد 93 17:34
چقدر ناز یسنا جون خدا حفظش کنه یه بوس از لپاش بکنید حتماً هم براش اسپند دود کنید
مامان یسنا
پاسخ
ممنون گلم.لطف داری
مامان ندا
26 مرداد 93 14:57
ای جانم. این عسل خانم چقدر خوردنیه. خدا حفظش کنه.
مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف داری...