یسنای منیسنای من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
عشق ابـدی من وامیـرمعشق ابـدی من وامیـرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسنا عشق مامان

عید سعید فطر مبارک+عکسای جدید دخملی

1393/5/7 4:24
نویسنده : مامان یسنا
246 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام عزیز دلم و دوستای خوبمまるまる のデコメ絵文字

عید سعید فطر رو به نی نیه خومشلم و دوستای مهربونم تبریک میگم.

         بهترین ارزوهارو واسه همتون دارم.cuteデコメ♪♫♪ のデコメ絵文字花だよ。お花 のデコメ絵文字 cuteデコメ♪♫♪ のデコメ絵文字

         دخملکم.عاشقانه دوستت دارم.و از این که تو رو دارم به خودم میبالم.

 

برای روزهای خوبت دعــــا میکنم...

روزهای خوب تـــو ربط عجیبی دارند به حال خوب مــــن...

 

پاهایت را بگذار اینجا… درست روی قلبم… ببخش مرا …

چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم … آهسته قدم بردار اینجا…

تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…!

 

かわいい のデコメ絵文字و عکسای دخملیم...かわいい のデコメ絵文字

یسنا خانم رو تختش نشسته تا مامانی ازش عکس بگیره

 

 

الهی دورت بگردم عروســـکم

 

مامان به قربونت عسلک

نی نی در حال نگا به بابا امیر

 

الهی فدای خنده های شیرینت بشم من

 

هیچــگاه ادعـای خاص بودن نکردم ،اما خــاص بودن عشق ” تو ” …

مرا هـــم خاص کرد ...

پسندها (13)

نظرات (13)

نسترن
7 مرداد 93 4:35
ووووووووووی بخورمت نی نی.چقد نازی تو...
مامانی و بابایی
7 مرداد 93 7:53
سلام عیدتون مبارک یسنا خیلی خواستنی خدا حفظش کنه میشه بگسد دقیق از کی غذای کمکی شو شروع کردین . چی و چقدر دادین تارا هم باید کمکی شروع کنه دوست دارم از تجربه همه استفاده کنم مرسی منتظرم
مامان یسنا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.الان میام وبتون توضیح میدم....
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
8 مرداد 93 1:06
سلام ممنون ک زود اومدین منم زود اومدم بگم لینک شدین
مامان یسنا
پاسخ
ممنون گلم.شما هم لینک شدی...
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
8 مرداد 93 1:23
ممنونم خاله جونی
مامانی و بابایی
8 مرداد 93 23:32
سلام مرسی نظر لطفتونه من ک از عید فطر ب تارا غذا دادم اخه دکتر اینجور گفت سرلاک هم نگرفتم بگیرم خوبه یا همین غذاهای خونگی بهتره سرلاک کدوم مارکش خوبه؟ مرسی بازم بیایید خونمون خوشحال میشیم
مامان وبابا
10 مرداد 93 2:29
ماشاالله لاحول ولا قوة الا باالله
مامان یسنا
پاسخ
ممنون گلم....
مامان گل نسا
11 مرداد 93 1:00
سلام مامان یسنا،ما دوست داریم دخملمون با دخملی شما دوست بشه.باشه مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دختر ما دقیقا یک ماه از خانومی شما کوچولو تره....
مامان یسنا
پاسخ
سلام عزیز دلم.چرا که نه.ما هم دوست داریم با گل نسای عسلک دوست بشیم. الهی خاله قربونش بشه. با افتخار لینک شدی عزیزم...
مامان افسانه
11 مرداد 93 6:19
ای ووووووووووووووووووووووووووووووویی خیلی خوردنیههههههه خدا براتون نگهش داره خیلی ماهه هزار ماشاالله بوووووووووووووووس عید شما هم مبارک باشه نمازو روزه هاتون قبول حق
مامان یسنا
پاسخ
ممنون عزیزم.مرسی که به ما سر زدی...
مامان نیلوفر
11 مرداد 93 11:23
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید با افتخار لینک شدید
مامان یسنا
پاسخ
ممنون گلم.شما هم با افتخار لینک شدید...
مامانی
12 مرداد 93 11:51
سلام عیدتون مبارک چه دخمل نازییییییییییییی ماشا.......
مامان مریم
12 مرداد 93 13:48
سلام مامان یسنای عزیز ممنون از حضورتون در وبلاگم ماشاله دختر نازی دارین.. خدا براتون حفظش کنه و سالها زیر سایه شما و همسر گرامیتون شاد و سالم زندگی سعادتمندی داشته باشه
maman
23 مرداد 93 13:08
سلام . ماشالله به ابن دختر شیرین . خیلی ماهه . ببوسش . اسپند دود کنید براش.
مامان یسنا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خانومی... لطف داری گلم...
مامان ندا
26 مرداد 93 14:59
حتماً براش اسفند دودو کنید. خیلی خواستنیه.
مامان یسنا
پاسخ
ممنونم عزیزم.